Nelson Mondialu nu este tatăl biologic al lui Livian .Şi-a invitat şi familia reală la nuntă, dar nu au vrut să audă de el

Situație neașteptată la nunta lui Livian Pop! Evenimentul faraonic a avut loc în acest weekend. Tânărul s-a căsătorit cu Alexandra, aleasa inimii sale. Puțini știu că Nelson Mondialu nu este tatăl biologic al său, iar mirele și-a dorit ca părinții biologici să îi fie alături într-o zi atât de importantă. Totuși, familia reală nu a vrut să audă de el. Află, în articol, ce s-a întâmplat!

În urmă cu aproximativ 4 ani, Nelson Mondialu lansa o super bombă, și anume că Livian nu este fiul său biologic. El și partenera sa de viață, Liana, l-au adoptat de mic și l-au crescut. Avea doar 4 ani atunci când a fost abandonat. Totuși, fostul concurent de la Puterea Dragostei a mărturisit că părinții adoptivi nu vor să îi spună cine este familia sa biologică. Așadar, a apelat la fanii din mediul online pentru a afla acest lucru.

„Problema este că nu vor să îmi spună cine sunt părinții mei adevărați. Oare voi putea să mă întâlnesc vreodată cu părinții mei adevărați? Dacă vedeți acest mesaj, fără să vă fie rușine, fără să vă fie teamă, vă rog frumos, contactați-mă. Chiar dacă m-ați abandonat, m-ați lăsat, ce ați făcut. Vă înțeleg, ați avut probleme. Vreau să vă cunosc! Vă spun sincer. Nu sunt supărat pe voi!”, a scris Livian Popa, în mediul online, în luna februarie 2020.

Părinții biologici ai lui Livian, fiul lui Nelson Mondialu, nu au vrut să vină la nuntă
În acest weekend, Livian Pop și iubita sa, Alexandra, și-au unit destinele în fața lui Dumnezeu. Fiul lui Nelson Mondialu a fost cuprins de emoții într-o zi atât de importantă și a dorit să aibă alături toți apropiații, inclusiv familia lui reală.

Încă de când a aflat că este adoptat, fostul concurent de la Puterea Dragostei a dorit să își cunoască părinții biologici și a apelat chiar la ajutorul urmăritorilor săi din mediul online pentru a afla acest lucru. Cel mai probabil, Livian și-ar fi dorit să îi aibă aproape și la nunta cu Alexandra, însă aceștia nu au vrut să audă de el.

În anul 2020, după ce adevărul a ieșit la iveală, un bărbat din Satu Mare a scris, în cadrul unei postări făcute pe rețelele de socializare, că el este tatăl biologic al tânărului. La acea vreme, fiul lui Nelson Mondialu participa la Puterea Dragostei și începuse o relație cu Bianca Comănici.

Individul a mărturisit că, la naștere, i-a dat nemele de Lagarder, nu Livian. Mai mult decât atât, bărbatul a dezvăluit motivul pentru care și-a abandonat fiul pe când avea doar 4 ani. Totodată, el a explicat și cum a ajuns să fie crescut de Nelson Mondialul și de partenera sa de viață, Liana.

„Stimați urmăritori și susținători ai lui Livian, nu pot să mai țin secret!

1. Nu îl cheamă Livian, ci Lagarder.

2. Este băiatul meu și l-am crescut până la patru ani, soția nu avea piept și i-am dat să sugă cam un an. L-am înțărcat și i-am dat cu biberonul.

Când am văzut că slăbește pe zi ce trece, l-am vândut în Cluj unui țapinar care tăia lemn. ‘E de vânzare?’, m-a întrebat. ‘Da’, răspund. ‘Dar cum te cheamă? Să știu și eu că tare finuț ești’. ‘Îmi zice Bocciul. Tot Clujul mă știe că doar sparg lemne.’ Mi-am dat seama că averea lui era nimic. L-am dăruit gratis.

Iertați-mă, oameni buni. Vreau băiatul înapoi, dar fără Bianca, pentru că l-a nenorocit cu băutura. Doamna Mantea, din suflet vă rog să îl bucurați pe Lagarder, fiul meu. Sunt aici și mai aștept o zi să vină acasă”, a scris, în 2020, un bărbat care susținea că este tatăl natural al lui Livian Pop.

Leave a Comment

Căile ferate din județul Galați, distruse de inundații

Inundațiile devastatoare din județul Galați au afectat grav rețeaua feroviară din zonă, trenurile fiind suspendate pe ruta Galați-Bârlad. Pe parcursul celor 109 kilometri de linie ferată, terenul s-a surpat în mai multe locuri, provocând pagube de milioane de euro. Situația afectează navetiștii și ar putea întârzia reluarea transportului pentru o perioadă îndelungată.

Trenurile, suspendate pe ruta Galați – Bârlad
Începând cu 14 septembrie, trenurile care circulau pe ruta Galați – Bârlad au fost oprite din cauza distrugerilor produse de inundații. Calea ferată a fost grav afectată, terasamentul fiind distrus în mai multe puncte, inclusiv la Târgu Bujor, Berești și în apropierea tunelului Tălăsmani. Porțiuni din linie au rămas efectiv ”suspendate” în aer, terenul de dedesubt fiind erodat complet de apele pluviale.

Transferoviar Călători, compania care operează secția, estimează pagubele la câteva milioane de euro. Situația este cu atât mai gravă cu cât această secție de cale ferată este importantă pentru mulți navetiști care o folosesc zilnic pentru a ajunge la locurile de muncă. Nouă trenuri circulau zilnic pe fiecare sens, însă reluarea transportului feroviar nu va avea loc prea curând, necesitând ample lucrări de reconstrucție.

Imagini șocante ale distrugerilor
Fotografiile publicate pe pagina de Facebook Meteoplus arată clar amploarea dezastrului. În unele zone, șinele de cale ferată par suspendate deasupra pământului, fără nicio susținere, după ce terenul de sub ele s-a surpat complet. În alte locuri, terasamentul este complet distrus, trenurile neavând nicio posibilitate să circule.

Această secție de cale ferată, cu o lungime de 109 kilometri, este esențială pentru legătura dintre Galați și Bârlad. În trecut, durata călătoriei pe acest traseu era de aproximativ patru ore, însă, în urma unor investiții făcute de compania privată, timpul de parcurs fusese redus la 2 ore și 40 de minute. Totuși, cu infrastructura actuală grav avariată, este incert când și dacă trenurile vor putea reveni pe această rută.

Citește și Șase morți în urma inundațiilor din Galați. Codul roșu a fost prelungit, ciclonul Boris lovește și alte regiuni!

Fondurile pentru reconstrucție, o problemă urgentă
Deși este evident că secția Galați – Bârlad necesită investiții masive pentru refacerea terasamentului și a liniei ferate, problema rămâne în alocarea fondurilor necesare. Reprezentanții Transferoviar Infrastructură au declarat, potrivit HotNws.ro, că lucrările vor fi ample și vor necesita timp, însă nu este clar dacă vor exista fonduri suficiente pentru această secție neinteroperabilă.

CFR SA a confirmat situația prin comunicate oficiale, menționând că inundațiile din Galați au afectat grav terasamentul. Fără o intervenție rapidă și fonduri consistente, secția rămâne în pericol de a fi nefuncțională pentru o perioadă lungă, ceea ce afectează grav navetiștii și transportul feroviar din regiune.

 

Leave a Comment