Secretul pentru cel mai gustos pilaf: nu mai fierbe orezul in apa

Daca vrei sa faci cel mai gustos pilaf, aplica aceste trucuri simple.

Ingrediente: 1 pui frumos, maruntaiele de pui (fara ficat), 1 ceapa mare si tare, 1-2 ardei, 1 paharel de untdelemn, sare, piper, boia, 1 morcov marisor, 1 ceasca mare cu orez, 2 rosii foarte tari, dar coapte.

Mod preparare: Ceapa se toaca… bob de orez. Morcovul se rade. Ardeii si rosiile se taie cubulete cat de mici. Carnea se taie portii mici.

Se pune uleiul la incins, apoi ceapa, sa se inmoaie. Cand ceapa s-a inmuiat cat de cat, se adauga carnea si se lasa un pic, sa se rumeneasca usor.

Se spala orezul in doua-trei ape si se varsa peste carne si ceapa, sa sfaraie si sa ia gust de prajeala. Dupa cateva minute, se adauga apa sa se acopere tot, se pun si ardeii, morcovii, rosiile, sare, piper (boabe), boia si se da la cuptor, la foc linistit.

Daca a scazut apa, se mai adauga. Intr-o jumatate pana la trei sferturi de ora, pilaful e gata, cu o frumoasa crusta aurie deasupra. Se ofera fierbinte, cu muraturi sau salate otetite.

Taina: Daca in loc de apa puneti cesti cu supa de gaina, va fi mult mai bine. Daca in loc de untdelemn veti praji ceapa si carnea in untura de gaina sau de gasca va fi un deliciu.

Trenul Privat Care Străbate România Și Face Furori Printre Călători. Are Cabine De Lux Dotate Cu Paturi, Chiuvetă, Toaletă Şi Duş, La Prețuri Mai Mici Decât Ale CFR. Arată Incredibil!

Transcarpatic, un tren produs la Arad de Astra Vagoane şi operat de Astra Trans Carpatic,

face furori printre călătorii care traversează România pe ruta Arad – Timişoara – Craiova – Bucureşti şi retur.

Pus în circulaţie în luna decembrie a anului trecut, Transcarpatic face concurenţă serioasă trenului CFR care circulă pe ruta Timişoara

– Bucureşti, punând la dispoziţia călătorilor vagoane de dormit cu toalete şi duşuri proprii. Astfel, trenul are cabine de lux dotate cu două paturi, chiuvetă, duş şi toaletă.

CFR vs Transcarpatic
Un drum Timişoara – Bucureşti, la vagonul de dormit cu cabină de lux costă 216 lei, în preţ fiind incluse o cafea, o apă şi un sandwich. Un bilet pe aceeaşi rută, dar într-o cabină cu două paturi, chiuvetă proprie, dar duş şi toaletă la capătul holului costă 196 de lei, în preţ fiind incluse, de asemenea, o apă, o cafea şi un sandwich.

Prin comparaţie, un bilet Timişoara – Bucureşti cu trenul CFR, într-un vagon de dormit, fără posibilitatea de a face duş, şi cu toaleta şi chiveta la capătul holului costă 227 de lei. Un bilet la vagon, clasa a doua cu Transcarpatic costă 102 lei, în timp ce acelaşi bilet pentru un tren CFR costă 101 lei.

Una dintre diferenţe este aceea că scanuele trenului privat (îmbrăcate în imitaţie de piele) sunt reglabile şi mai confortabile, iar în vagoanele trenului privat este internet wi-fi. Reţeaua funcţionează, însă, greu fiind chiar momente în care internetul nu este disponibil.

Potrivit adevarul.ro o altă diferenţă majoră între trenul privat şi cel de stat este aceea că la Transcarpatic biletele pot fi achiziţionate din tren, fără costuri suplimentare, aşa cum este în cazul CFR. În plus, studenţii, elevii şi pensionarii beneficiază de aceleaşi reduceri ca pe trenurile CFR. Toate detaliile despre curse, tarife şi servicii pot fi găsite pe site-ul companiei care operează trenul privat www.astratranscarpatic.ro.