Boala de care sufera Nea Marin! Descoperirea facuta de medicii de la Fundeni: Am scuipat sange

Nea Marin nu a fost ocolit de problemele de sanatate!
In urma cu trei ani, vedeta de la Antena 1 a facut o marturisire cutremuratoare! La acea vreme, artistul filma emisiunea Poftiti pe la noi, unde invitata era si Bianca Dragusanu.

Nea Marin este unul dintre cei mai indragiti protagonisti TV din Romania. In urma cu trei ani, artistul a facut o dezvaluire neasteptata!

Se intampla la filmarile emisiunii Poftiti pe la noi de la Antena 1. Atunci, Bianca Dragusanu a acuzat dureri de gat si s-a panicat.

Nea Marin nu s-a lasat impresionat de suferinta ei si, nervos, a marturisit faptul ca el a ajuns sa scuipe sange. „Am scuipat sange.

Mai bolnav sunt eu. Maine ma duc sa-mi fac analize la plamani. Habar n-aveti prin ce trec eu. Am scuipat sange”, i-a spus Nea Marin Biancai Dragusanu la Poftiti pe la noi, emisiune pe care o prezenta la acea vreme.

upă ce a mers la medic pentru a face câteva analize și investigații, dar și o radiografie la plămâni, Nea Marin a descoperit că problema e în zona laringelui și a faringelui, drept urmare, nu a avut voie să vorbească șapte zile.

„N-am avut nimic grav, moștenesc de la mama un ficat care nu elimină grăsimile și am probleme. Și-a făcut toată lumea griji, am primit multe telefoane, am fost să îmi fac niște analize la Fundeni acum 20 de ani.
Sunt ok, drept dovadă i-am alergat pe dracii ăștia două luni de zile. Mănânc foarte sănătos acum, țin regim.

Eu n-am mâncat carne de porc timp de 18 ani și acum am mers pe la Maramureș și am început din nou”, a povestit atunci Nea Marin, la Xtra Night Show.

Fiecare problemă de sănătate cu care vă confruntați necesită analiza unui medic specialist, articolele au doar scopul de a informa, inainte de a urma un tratament consultati mai intai medicul specialist .

Ai carnet de şofer? Te angajează imediat! „Ofer salarii de 2.700 de euro pe lună pentru 3-4 ore pe zi

Un om de afaceri din Vâlcea caută șoferi pentru firma sa din Italia. Disperat că nu găseşte oameni, acesta a dat anunţ pe OLX.

Florin Lisaru, un antreprenor român din Italia, originar din Vâlcea, susține că nu găsește șoferi profesioniști pentru camioanele sale, în condițiile în care nu se fac transporturi noaptea, iar programul se limitează în cele mai multe cazuri la 3, 4 ore pe zi, relatează Rotalianul.

Din cauza acestei situații, spune că în ultimele luni, a pierdut 80.000 de euro. Oferă condiții așa cum prevede legea, salarii și garanții, avantaje suplimentare.

A pus și anunțuri în România, pe site-uri specializate de căutare de forță de muncă. Dar nu găsește oameni.
„Nu mai găsesc personal competent. Aș accepta și începători, dar să aibă dorința de a învăța, să fie serioși.

Le dăm chiar și banii înainte. Dar sunt din ce în ce mai puțini cei cu care se poate lucra. Unii vin și-mi spun că vor să stea o lună, apoi să plece. E o nebunie totală, o criză care a început acum un an și devine din ce în ce mai presantă.

Am căutat la început în Italia, apoi și în România, cu anunț online, pe OLX”.

Condițiile de muncă, asigură, sunt din cele mai bune. „Camioanele mele se întorc toate seara la garaj. Avem baie, bucătărie, service.

Munca nu e multă, câteodată e de condus chiar 3 sau 4 ore pe zi. Noi nu îi punem pe șoferi la curse extenuante.

Iar salariile sunt între 2200 și 2800 de euro, așa cum prevede contractul național. Se fac contracte pe timp nedeterminat. Dacă se întâmplă, rareori, să doarmă un șofer pe drum, are asigurată cazarea, 30 de euro pe noapte.”

Ca să ajungă aici, să aibă o afacere de succes, antreprenorul român a muncit mult, pornind de jos. „Sunt din 2003 în Italia, mi-am adus aici familia. Din 2008 lucrez în sectorul transporturilor. Am început să cresc, încet încet.

Apoi, ne-am diversificat activitățile, avem firma de transport, service pentru camioane, platforme de ajutor stradal.

Afacerile au mers bine, inclusiv, sau mai ales la începutul pandemiei, în 2020. Șoferi erau, prețul motorinei scăzuse, de muncă era. Apoi, au început problemele”.

La momentul de față, românul are peste 30 de angajați, majoritatea români, o parte șoferi, o parte lucrează în service. „Am angajați români, 80% cu familia aici în Italia, dar și italieni și macedoneni”.