ENEL a anunțat modificări majore care îi afectează pe toți românii. Un avertisment pentru toți clienții.

Enel a fost preluată anul trecut de către grupul PPC, un lider în industria energiei din Europa de Sud-Est, într-o tranzacție evaluată la aproximativ 1,240 miliarde de euro, echivalentul a aproximativ 1,900 miliarde de euro (100% din acțiuni).

Compania Enel a emis un comunicat către toți consumatorii pentru a-i informa despre schimbările care vor avea loc în urma preluării de către PPC. Conform acestui comunicat, compania va renunța treptat la denumirea Enel, odată ce preluarea de către PPC va fi finalizată.

Un alt anunț important făcut de companie se referă la aplicația MyEnel, prin intermediul căreia consumatorii transmit indexul, și la site-ul oficial. În conformitate cu comunicatul emis, aplicația va fi indisponibilă începând cu data de 9 aprilie, deoarece se pregătește tranziția către noul site și noua aplicație mobilă.

Această schimbare înseamnă că utilizatorii nu vor mai putea transmite indexul decât prin telefon, iar cei care nu vor face acest lucru vor primi o estimare a consumului. Începând cu 10 aprilie, cei care accesează site-ul vechi vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro.

Cu toate acestea, numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții va rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul 8:00 – 20:00, de luni până vineri, conform informațiilor furnizate de retetesivedete.ro.

Odată cu finalizarea achiziției operațiunilor Enel din România, Grupul PPC ajunge să deservească aproape 9 milioane de clienți, iar capacitatea sa totală instalată de producție de energie din surse regenerabile (hidroelectrică, eoliană, fotovoltaică etc.) crește la aproximativ 4,4 GW.

Leave a Comment