O doamnă în vârstă din Galaţi a economisit cu greu din pensie şi când a adunat 6.700 de lei a comandat un iPhone, pe internet! Când a primit coletul, aproape a leşinat de supărare… Iată ce a găsit în cutie:.

O femeie în vârstă de 64 de ani, locuind în orașul Galați, a căzut victimă unei înșelăciuni brutale, bănuindu-i pe angajații unui magazin de electronice și electrocasnice binecunoscut. Această poveste începe cu un împrumut pe care femeia l-a solicitat pentru a achiziționa un telefon în valoare de 6.700 de lei, alegând să plătească în rate. Cu toate acestea, telefonul nu era disponibil în stoc la momentul achiziției, așa că a trebuit să-l aștepte să fie livrat la domiciliu. Dar când a primit în sfârșit coletul și a deschis cutia, a descoperit că în locul telefonului se aflau doar cuie și șuruburi. Această dezamăgire profundă a condus la declanșarea unei anchete polițienești pentru a clarifica circumstanțele înșelăciunii.

Experiența tristă a femeii a fost înregistrată și făcută publică de nepotul ei, care a filmat momentul în care au deschis coletul, în speranța că povestea lor va sensibiliza opinia publică și va atrage atenția asupra acestui incident nedrept.

Elena Pepene, femeia păcălită, a descris întreaga experiență cu dezamăgire și frustrare: “Curierul a venit la ușă, mi-a înmânat cutia cu telefonul, iar după ce a intrat în casă și a plecat, am descoperit că înăuntru nu era decât un amestec de cuie, nituri și șuruburi. A fost un șoc enorm pentru mine și pentru nepotul meu, care mă ajuta să desfac coletul.”

Pentru a putea achiziționa telefonul dorit, femeia a fost de acord să încheie un contract de plată în rate pe o perioadă de doi ani, suma totală de 6.700 de lei urmând să fie acoperită treptat. Cu toate acestea, în loc să primească produsul pe care îl aștepta cu nerăbdare, a fost înșelată cu o cutie goală și inutilă.

În urma acestei fraude, femeia a depus o plângere la poliție, care a deschis imediat un dosar penal pentru investigație. Comisar-șef Gabriela Costin de la IPJ Galați a confirmat acest lucru, afirmând că se fac cercetări pentru comiterea infracțiunii de înșelăciune în acest caz.

În timp ce ancheta poliției este în desfășurare, femeia a luat inițiativa de a contacta Protecția Consumatorului pentru a-și proteja drepturile. Cu toate acestea, angajații magazinului de la care a achiziționat telefonul nu au oferit nicio soluție sau compensație în urma plângerii sale.

Reporterii au reușit să ia legătura cu un reprezentant al companiei implicate, care a afirmat că va iniția o anchetă internă pentru a clarifica situația. Cu toate acestea, nu a putut oferi detalii concrete despre caz în momentul interviului, susținând că trebuie să verifice mai întâi stadiul plângerii făcute de femeie.

Într-o notă pozitivă, femeia nu a efectuat încă nicio plată pentru telefonul pe care nu l-a primit niciodată. Totuși, ea este hotărâtă să nu suporte pierderile financiare rezultate din această înșelăciune și se bazează pe autoritățile competente să facă lumină în acest caz și să îi ofere dreptate.

Leave a Comment